lördag 20 januari 2007

Ett oskyldigt test?


Det finns biljoner test att göra.
Att bestämma vilken livsstilstyp din adress har är rätt trevligt och oskyldigt. Min adress fick följande utmärkande drag:


Unga
Universitetsstuderande
Singlar
Mycket låga inkomster
Studentlägenheter
Nöjesintresserade
Förändringsbenägna

Jag passar nog in på 2 eller möjligen 3 av dessa beskrivningar. 4 om man tar i- men då börjar man modifiera lite med verkligheten. Gör testet här http://www.teleadress.se/htdocs/varatjanster/direktmarknadsforing/mosaic/index.jsp

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Maria!

M:s pojkvän här. Riktigt kul blogg du har. Jag kunde ju inte undgå att göra testet du gjorde.

Jag och M bor ju på tråkggatan nummer 1 tror jag

Typ: D09 Bussresor och korsord

Utmärkande drag

Pensionärer
Yrkesutbildade
Ensamstående
Låga inkomster
Hyresrätt på liten ort
Kvällstidningsläsande
Traditionalist och kollektivist

Jag åker varken buss (mer än när man skall hem sent från växjö) eller löser korsord.

Men i alla fall, kul o göra testet :-)

Mvh J